Rollercoaster

A vasárnapig tartó 2 hét bizony egy hosszú hullámvasút volt. Volt olyan rész is, amit tényleg nagyon élveztem, nagyon jó volt, és volt olyan is, ami arra hasonlított, mint amikor SG-vel átléptük a Cedar Point bejáratát.. (és itt most a kép blurred-é válik..)

Jópár éve történt, már 4 óra vezetés után voltunk, az Erie tó tengerkéken csillogott a koraőszi napsütésben, és meglepően meleg volt. Én nem voltam teljesen tisztában a hullámvasutak iránti érzéseimmel, de minden biztatónak látszott. A szezont tekintve késői időpontnak köszönhetően nem volt tömeg, így a jelentősebb összeg kifizetése után nem volt értelme rögtön sorban állni valamelyik hullámvasútnál. Legszívesebben feltérképeztem volna a terepet, elvégre az USA egyik legnagyobb vidámparkjáról van szó, de SG ezt nem hagyta, szisztematikusan végig akarta próbálni az összeset. (Ő teljesen tisztában volt a hullámvasutak iránti érzéseivel.) Szisztémája szerint, logikusan, rögtön a kapu melletti régebbi szerkezettel kellett kezdeni, melynek nevén eleinte nem is nagyon gondolkodtam el. Úgy hívták, hogy "Demon's Drop". A menet után a következő 3-4 órában remegett a lábam, és csak további másfél óra múlva voltam hajlandó egy másik, immár sokkal békésebb modellt kipróbálni.

(Ettől függetlenül jól éreztem magam a nap további részében. Jót szórakoztam SG-n, és főleg a sok amcsin, akik láthatólag kb. 8 éves kortól ezen szocializálódnak. ("Mami, mami, hadd üljek fel a Millenium Force-ra!") És azt az iszonyatos méretű fagylalt-kelyhet, ami ott persze a normál méret volt, máig fel tudom idézni.
Csak éppen a nap tömegsport jellege számomra kissé spectator sporttá alakult. És ezen SG győzködése sem tudott változtatni, aki pedig egész nap bizonygatta, hogy érzésre bizony a Demon's Drop volt a legkellemetlenebb.)

De vissza a közelmúltba. Szóval a két hétben voltak napsütések, meg Demon's Drop is. De aztán eltelt. És hétfőn felkeltem hajnali négykor, és gyorsan felemésztett a munka. Iszonyatos méretű fagylaltos kehellyel viszont sem valódi, sem átvitt értelemben most nem találkoztam.
Csak tejeskávéval.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

don't worry! lesz ez rosszabb is :) Neem csak vicceltem.

b írta...

áá, szóval ennél rosszabb már nem lehet?! ;)

különbenis, miről beszélsz? minden ok. :)