B tömegközlekedik

Bizony-bizony, most, hogy van új autó, időtlen-idők óta először bérlet is van. És lőn boldogság, hogy nincs dugó, és tudok olvasni, "és az emberek körében lett nagy vigalom, ünnepély, és feláldoztak sok bárányt és lajhárt és pontyot és szardellapasztát és orángutánt és reggeli zabpelyhet és gyümölcsevő denevért és..."

És nem kellett több három napnál, hogy megint beégessem magam, ezúttal csak magam előtt.
(meg mostmár a kedves olvasó előtt is)
Nem, nem ismételtem meg pár hónappal ezelőtti afféromat, amikor a 7-esen a vészjelző megnyomásával igyekeztem jelezni leszállási szándékomat, amire válaszul a vezető a hangosbemondón keresztül nyilvánosan lebaszott. (Lehet, h az Ice Cube "The Essentials" hatására ezúttal vissza is szóltam volna. Nagyon vicces ilyen régi iskolás Ice Cube-ot hallgatni Pesten a tömegközlekedésen.)

Nem. Ezúttal csak rossz irányban szálltam fel a metróra, és annyira belemerültem a könyvbe, hogy csak a Klinikáknál vettem észre. Ekkor leszálltam, és nyugodtan árballagtam a peron másik oldalára. Szerencsére azért délelőtt nem kell órákat várni a metróra.

Ja, amúgy a Klinikák, ha jól számolom három megállonyira van a Ferenciekől. Megint egy hármas. Ez azért fontos, mert
"..tinektek háromig kell számolnotok, se többet, se kevesebbet! A három az a szám, ameddig el kell, hogy számoljatok, és a számolás vége a három kell, hogy legyen. Nem számolhattok négyig, sem kettőig, csak akkor, ha háromig nem tudtok számolni. Az öt is jó. Először a hármas legyen a harmadik szám, amelyet kimondtok.."

Nincsenek megjegyzések: